Ez a weboldal cookie-kat használ a felhasználói élmény javítása céljából. Adatvédelmi leírás.

Gyakran Ismételt Kérdések

Tartalmazzák az árak a forgalmi adót (ÁFA)?
Cégünk egyéni vállalkozás formájában üzemel, alanyi adómentes adózási formában, így a feltüntetett árak bruttó 0% áfatartalommal bíró árak, tehát a valós, végleges vételárak vannak feltüntetve, azonban a kiállított számla ÁFA visszaigénylésére nem alkalmas. 

Mennyibe kerül a szállítás? 
A szállítási költség banki előre utalás, PayPal fizetés, bankkártyás fizetés és utánvét esetén 1200 Ft. A szállítási költséget megrendelésenként számoljuk, tehát akkor is csak 1200 forintot kell fizetned, ha több terméket rendelsz. Ha a megrendelésed esetleg több csomagban adjuk fel, Neked csak egy csomag után kell szállítási költséget fizetned. 20 000 forint megrendelési érték felett a szállítási költség az országon belül ingyenes. 

Mennyi időn belül szállítunk? 
A szállítási határidő raktáron lévő termékek esetén maximum 3 munkanap. Minden termékünknél külön-külön feltüntetjük a beszerzési időt amennyiben az nincs raktáron. 

Ha meglévő rendelésemmel kapcsolatban van kérdésem, kihez fordulhatok? 
Fordulj bátran vevőszolgálatunkhoz az oldalon található elérhetőségek bármelyikén. Kérjük, a gyors ügyintézés érdekében minden esetben keresd elő a rendelésed sorszámát, melyet a visszaigazoló e-mailek tárgyában megtalálsz! 

Mi a teendőm, ha cserélni szeretnék? 
Küldd vissza részünkre a cserélni kívánt terméket, és mellékelve írd le egy papírra, hogy mit szeretnél helyette cserébe. Kérjük, hogy a visszaküldendő termék saját csomagolását ne címezd meg, ne ragassz rá semmilyen címkét, vagy ragasztószalagot. Ezt a terméket mi még értékesíteni szeretnénk, és biztosan Te sem örülnél neki, ha nem sértetlen csomagolással kapnád meg. Kizárólag új, sértetlen terméket áll módunkban cserélni, amennyiben a terméken bármi sérülés található, úgy az nem cseréjük és az újbóli kézbesítés árát is neked kell fizetned. 

Hová küldjem vissza a terméket? 
Postacímünk a következő: Kovács Richárd Sándor e.v., 5440 Kunszentmárton, Vasvári Pál u. 10.

Visszakérhetem a termék árát is? 
Természetesen. Amennyiben a nálunk vásárolt termékkel bármi okból kifolyólag elégedetlen lennél, 15 napon belül visszafizetjük neked a termék teljes vételárát! Küldd vissza részünkre a terméket sértetlenül az eredeti csomagolásában, és minden alkatrészével, kiegészítőjével együtt, és a csomagban írd meg, hogy szeretnéd visszakapni az árát. A leggyorsabban akkor tudjuk visszafizetni, ha megírod a bankszámlaszámodat is. A termék visszaküldésének díját neked kell fizetned. Kizárólag új, sértetlen termék árát áll módunkban visszaadni. Amennyiben a terméken bármi sérülés található, úgy azt nem cseréljük és az újbóli kézbesítés árát is neked kell fizetned! 

Hogyan küldjem vissza a nem megfelelő terméket? Ki állja a visszaküldés költségét? 
A terméket az eredeti csomagolásában postai úton, vagy futárszolgálattal is visszaküldheted nekünk. A visszaküldés költségét Neked kell állnod. 

Regisztráltam mégsem tudok belépni! Miért? 
Regisztrációd után rendszerünk pár percen belül küld a megadott e-mail címre egy e-mail üzenetet. Az emailben megtalálod a fiókod aktiváláshoz szükséges hivatkozást! Mivel ez egy automatikus rendszerüzenet, néhány levelezőprogram (pl. freemail, citromail..stb) kérdés nélkül a spam mappádba teheti, így nem is veszed észre, hogy megkaptad. Elsőként tehát nézd meg a spam mappát. Ha nincs ott sem, akkor előfordulhat, hogy hibásan adtad meg az e-mail címedet, ezért nem kapod meg levelünket. Ha mégis elakadsz, és nem tudod mi lehet a probléma, hívd ügyfélszolgálatunkat. 

Személyesen átvehetem a rendelésemet? 
Személyes átvételre is van lehetőség Kunszentmárton, Vasvári Pál u. 10., telefonon egyeztetett időben. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ha a személyes átvételt választod, akkor a szállítási idő meghosszabbodhat, mivel személyes átvevőpontjainkba nem minden nap indul szállításunk. Amennyiben személyesen szeretnéd átvenni a termékeket, kérjük, a rendelés során válaszd ki a személyes átvétel opciót, majd e-mailben értesítünk az átvétel pontos napjáról. 

Regisztrálnom kell a vásárláshoz? 
Ahhoz, hogy oldalunkon vásárolhass nem kötelező regisztrálnod, elegendő a megrendelni kívánt terméket a kosárba helyezned, majd megadni a kért adatokat és véglegesíteni a vásárlást. A vásárlásodról minden esetben egy visszaigazoló e-mailt kapsz, amennyiben ez nem érkezik meg hozzád valamit rosszul csináltál, próbáld meg újra megrendelni a terméket, vagy fordulj segítségért ügyfélszolgálatunkhoz.